۱۳۸۸/۹/۲۰

فید (خوراک) جایگزین شیدا

در پی درخواست یکی از خوانندگان بود که دست به ایجاد فیدهای جدید برای شیدا زدم. همانطوری که می‌دانید دسترسی به شیدا در بعضی جاها مشکل شده (خدا پدر یک شیدا را بیامرزد).  از آدرس فید همیشگی‌اش به راحتی می‌توانید استفاده کنید. ولی اگر دوست داشته باشید از آدرس فیدی استفاده کنید که با کلیک کردن بر روی آن شما را به یک شیدا ببرد لطفا از این فید استفاده کنید.

البته در تست این فید یک کمی به مشکل برخورد کردم. آدرس این فید همان‌طوری که می‌بینید فیدبرنر هستش. معمولا وقتی که یک پست جدید منتشر می‌کنم اگر بر روی تیتر پست کلیک کنید و بخواهید به سایت یک شیدا بیایید ممکن است با مشکل مواجه شوید. البته این مشکل فکر کنم به خاطر پلاگینی بود که استفاده می‌کردم. با غیرفعال کردن آن پلاگین (پلاگین فیدبرنر برای وردپرس) این مشکل باشد حل شده باشد و از این به بعد با هر به روزرسانی‌ای فید چه قدیمی‌اش و چه جدیدی‌اش درست کار بکند. به هر حال اگر با چنین مشکلی مواجه شدید پوزش من را پیشاپیش بپذیرید.

فیدها:

آدرس فید یک شیدا



توجه نمایید که محتوای این دو فید یکسان هست و اگر شیدا را در آر‌اس‌اس خوانتان دنبال می‌کنید لازم به دست زدن به گیرنده‌هایتان ندارید. تنها در صورتی آر اس اس جدید یک شیدا را به آر‌اس‌اس خوانتان اضافه نمایید که می‌خواهید تمام لینکها و ... به یک شیدا مرتبط باشد (مثلا برای کامنت گذاشتن نیاز دارید که با کلیک بر روی تیتر به سایت بیایید. در این صورت کار شما راحت تر خواهد شد.)

۱ نظر: