۱۳۸۴/۹/۱۷

چرا شیدا از آن همه زرق و برق در آمد‌؟

خيلي از دوستان بودند که با انواع راههاي ارتباطي چه از طريق ايميل و پي ام و اس ام اس و ... من را ترغيب به بازگشت به حالت قبلي کردند ولي نمي‌دانم چرا ديگر با اين همه مسايل جنبي که در پيرامون استفاده از phpnuke براي من و مخصوصا براي هاستينگهايم راه افتاد ديگر راغب به استفاده از هيچ نوع هاست ايراني نيستم و به همين دليل هم تصميم گرفتم تا به دست آوردن يک کارت اعتباري و به نام خودم که البته ممکن است سالها به طول بيانجامد با استفاده از همين سرويسهاي رايگان که شامل blogspot , flickr, del.icio.us، blogrolling مي‌شود هم وبلاگم را به راه بياندازم هم فتوبلاگم را و هم اخبار روزانه، البته شايد بسياري از شما نتوانيد لينکهاي بلاگ‌رولينک را مشاهده کنيد و نه عکسهاي flickr را ولي اگه از يک پروکسي استفاده کنيد همه‌ي آنها را خواهيد ديد.
وبلاگم خيلي ساده هست و سعي کردم از هيچ عکس و تصوير خارجي‌اي درش استفاده نکنم که آن هم با تمام شدن پهناي باند عکسهاي استفاده شده در بعصي از وبلاگها باعث رنجش بيننده را فراهم مي‌کند و نمي‌خواهم به هيچ وجه سايتم عکسي را نمايش دهد و در زير آن نوشته باشد hosted by ...com.
اولش اين وبلاگ را مي‌خواستم به عنوان photoblog استفاده کنم ولي با ديدن امکانات flickr منصرف شدم،‌ براي همين اگر صفحه‌ي اول وبلاگ دير بالا مي‌آيد ببخشيد تا من پست‌هاي بيشتري بکنم و عکسها از ابتداي وبلاگ حذف شود کمي طول دارد.
راستي شبهاي برره را يادتان هست در يک قسمتش نشان مي‌داد که برره‌ايها به مانور نظامي رفتند و با زخمي برگشتند، حکايت مانور نظامي ما شده،‌ هنوز برگزار نشده براي ما تلفات داد، طنز تلخي است.

۱ نظر:

  1. سلام ...جان وبلاگ نویسی شامل این افت و خیز ها نیز می شد با ای سرویسی که ایرانی ها ارائه می کنند بعتر از این نمی شه.

    پاسخحذف