۱۳۸۴/۳/۱۶

Pingomatic, SITA

دارندگان وبلاگ از اين پس مي‌توانند براي استفاده از سرويسهاي متعدد به روزرساني وبلاگهاي خود که حاوي اطلاعات آخرين زمان به روز شدن وبلاگ خود مي‌باشد از سايت Ping-O-Matic استفاده نمايند، اين سايت به شما کمک ميکند تا دنيايي را از به روز شدن سايت خود با اطلاع نماييد، در حقيقت به جاي شما براي سرويسهايي از قبيل weblogs.com ، blogrolling.com ، blo.gs ، api.my.yahoo.com و بسياري ديگر عمل ping کردن را انجام مي‌دهد، تنها بديش اينه که بايد هر بار که خواستيد ping کنيد به سايت موردنظر برويد.
در همين‌جا مژده بدهم به کساني که سايتشان بر پايه‌ي CMS محبوب phpnuke هست چون بنده براي منوي Admin آن يک module نوشتم که در حال حاضر 7 عدد از سايتهاي فعال در زمينه بلاگها مانند weblogs.com ، blogrolling.com ، blo.gs ، api.my.yahoo.com و سه تاي ديگر را براي شما ping مي‌کند، به اين صورت نيازي نيست که ديگر به سايت pingomatic برويد و تنها با استفاده از module نوشته شده‌ي بنده مي‌توانيد سايتها را مطلع کنيد.
چه نوشته‌هاي ما به سرعت نتيجه مي‌دهد، سايت شرکت پيشگامان راه افتاد ولي هنوز درگوگل نمي‌آورد.
راستي commentهاي شيدا هم مجهز به سلاح HTMLArea شدند و از اين به بعد مي‌توانيد به راحتي براي شيدا کامنت بگذاريد، فقط زحمت 3 تا کليک را براي ثبت نام بکشيد لطفا.
شعر نيکوپندار را هم مي‌توانيد از اين‌جا بخوانيد.
اگر مي‌خواهيد در انجمن تکنولوژي اطلاعات دانشگاه ما عضو شويد اين‌جا را کليک کنيد، ولي خودتان را براي پرکردن اطلاعات آن خسته نکنيد چون مثل اين‌که باز دانشکده صنايع مسيول آن بوده و يادش رفته موقعي که کارش با اينترنت تمام شده سرور را خاموش نکنه چون از connection به database اش exception مي‌گيرد.
exceptionاي به بزرگي زير، اين را اين‌جا آوردم که ببينيد که ما هم دست کمي از مايکروسافت نداريم، تبليغات با پوسترهاي رنگي بزرگ در سطح دانشگاه و بعدش مي‌بيني همه‌اش باد هوا، به خودشان يک زحمت ندادند exceptionها را catch all
کنند ، احتمالا درس همروند با استاد جابر هاشمي اصل پاس نکردند.

[SqlException: SQL Server does not exist or access denied.]
StudentIT.frmEditStudent.Submit1_ServerClick(Object sender,
EventArgs e) +96
System.Web.UI.HtmlControls.HtmlInputButton.OnServerClick(EventArgs
e) +108

System.Web.UI.HtmlControls.HtmlInputButton.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String
eventArgument) +57
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler
sourceControl, String eventArgument) +18
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData)
+138
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1277

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر