۱۳۸۸/۱/۷

افزونه‌ی توییتر تولز

اگر شما هم به اینترنت معتاد باشید، حتما سری به توییتر زدید و جیک جیککی کردید. اگر هم نکردید می‌توانید بروید و همین الان صدای جیک جیکتان را به عالم و آدم برسانید. خیلی دنبال یک پلاگین خوب برای وردپرس می‌گشتم. قبلترها هم این پلاگین را پیدا کرده بودم ولی بدیش این بود تو هر پستی که می‌کرد یک دانه تبلیغ به خودش را در پست می‌گنجاند و چیز جالبی از آب در نمی‌آمد (نه این که تبلیغ بد باشه‌ها نه!!! ) ولی این نسخه‌ی جدیدش را که داونلود کردم و امتحان کردم خدا شده. ازتان می‌پرسد که می خواهید اعتبار به نویسنده‌ی این پلاگین بدهم (یعنی این که لینک بدهم به وبلاگش) و ما هم انتخاب می‌کنیم نخیر اصلا.

twitter_logo
حالا کار این پلاگین چیه، کارش اینه که شما به راحتی می‌توانید آخرین جیکهای اینترنتی‌اتان را در سایتتان نمایش بدهید. می‌توانید از سایتتان شروع به جیک زدن نمایید. می‌توانید هربار که مطلب جدیدی منتشر کردید و یا مطلب قبلی‌اتان را ویرایش کردید خودکار لینکی را در تویترتان ثبت کنید. می‌توانید هفتگی و یا روزانه تویتهایتان را در وبلاگتان آرشیو کنید، مثل من که این اولین آرشیو هفتگی‌ وبلاگم بود.
کلا اگر با توییتر حال می‌کنید، مطمین باشید که این پلاگین بسیار پلاگین مفیدی برای وبسایتتان خواهد بود، ازش استفاده کنید و حالش را ببرید.

د نشد دیگه، اگر فید را ترجمه می‌کنند خوراک خوب توییت کردن هم همان جیک زدن می‌شه دیگه. چه حالا گیر می‌دی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر