۱۳۸۶/۴/۱۸

شیدا باز برگشت

بعد از عمری در به دری شیدا برگشت روی یک هاست درست حسابی، فکر کنم حدود دو گیگابابیت جا داشته باشه و حدود 750 مگابایت هم ترانسفر، البته چون پسر خوبی بوده این جاش را با بقیه شریکه، پس ازش انتظار زیاد نداشته باشید.
در این جابه‌جایی کارهای باحالی انجام شد، یکی‌اش این بود که بک آپی که از شیدا و شیدایی داشتم را یکی کردم و این مایه‌ی بسی خوشبختی است که نوشته‌هایم (هرچند بی‌ارزش)‌را در یک جا خواهم داشت، البته به فکر هستم که زیردامنه‌ی http://en.sheida.com را هم فعال کنم و نوشته‌های انگلیسی‌ام را آن‌جا هم نمایش بدهم. این‌جوری کسی که فقط انگلیسی می‌خوانه راحت ترشه (راستش را بخواهید این ایده‌ی یکی از دوستانم بود + که اکنون داره به واقعیت نزدیک می‌شه)
امیدوارم از این هاستینگ راضی باشم و مثل هاستینگهای ایرانی نباشه که آدم را دور خودشان بدوانند و آخرش هم هیچی به هیچی، همین چند وقت پیش به یکی‌اشان ایمیل زدم که رکورد MX سایتم را عوض کنه می‌گفت من فقط بلدم DNS Name Server تنظیم کنم و از این سوسول بازی‌ها بلد نیستم.
این تغییرات هم باعث شد که کمی بجنبم و با کمک دو تا پلاگین وردپرس کاری کردم که به راحتی بعد از نوشتن مطلب زبان آن را انتخاب می‌کنید و بسته به زبان نمایش مطلبتان درست نمایش داده می‌شود، البته این را در وبلاگ دودردو قبلا دیده بودم ولی کسی نحوه‌ی کارش را جایی رو اینترنت نگذاشته بود، سعی می‌کنم این را آماده کنم تا کسانی که می‌خواهند در وبلاگشان هم فارسی و هم انگلیسی بنویسند مشکل نداشته باشند.
مطمینا خیلی قیافه سایت درهم ریخته است اولش، این تمی را هم که می‌بینید ورژن بتا هست و هنوز کامل تست نشده پس اگر مشکلی مشاهده کردید یا پیشنهادی داشتید ممنون می‌شم من را در جریان بگذارید.
بسی ممنون می‌شم اگر که به آدرسهای زیر لینک دادید لینکتان را تصحیح کنید و از http://www.sheida.com استفاده کنید
http://sheida.com
http://sheida.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر