۱۳۸۵/۴/۲

ایران همیشه سوراخ

اين هم از گندهاي بازيکنان ايراني در جام جهاني، پيتر اشمايکل هم بد نگفته که گفته آمدند براي تفريح؛ چون بيشتر از تفريح چيزي ازشان نديدم، فقط تو اين شرايط برانکو که تا حالا مربي‌گري نکرده بود و دستيار بود به يکباره مربي تيم ملي شد و سر از جام جهاني در‌آورد، کچا رفتند آنهايي که مي‌گفتند براي حفظ وحدت و روحيه‌ي بچه‌ها نبايد حرف از تغيير مربي زد ؟ کجا رفتند آنهايي که فکر جيبشان بودند و به جايي که براي بهترين تيم تاريخ ايران مربي‌اي در خور بگيرند به همان برانکو رضايت دادند، آنهايي که جرات عوض کردن يک رييس فدراسيون را در لحظه‌اي حساس نداشتند و به انتهاي بازيها واگذاشتند و با يک عذرخواهي از ملت ايران همه‌ي کارها را فيصله دادند.
ايران است و همه‌ي ما ايراني، هميشه هم همين بوده، البته هميشه که نه و اميدواريم آينده هم نباشه، چوب بي‌حواسي و به اميد خدا واگذاشتنها را هميشه ملتي خورده که پيشينه‌اي بس بزرگ دارد، تا به کي اين گونه خواهيم بود ؟ من زياد تخصصي در فوتبال ندارم ولي من هم فهميدم مشکل از کجاست، آن موقعهايي که با بعضيها بحث مي‌کردم که نه علي دايي هم شايد خوب است که در تيم مي‌آورندش نمي‌دانستم معدنچي‌هايي و خطيبي‌هايي هستند که با بازي کردن و تجربه اندوختن مي‌توانستند گلي براي ما در جام جهاني بزنند، خط حمله‌ي پير ما که ناي دويدن نداشت و جوانها هم تجربه‌اش را و اگر مسن‌ترهاي خط دفاع به داد ما نمي‌رسيدند حتي به آنگولا هم مي‌باختيم، راستي فکر کنم ايراني‌ها راضيتر بودند به آنگولا ببازند تا به جاي مکزيک به مرحله‌ي بعد صعود کند، شما اين جوري دوست نداشتيد ؟ راستي با اين بازيها فکر کنم از دومي آسيا به 4امي بايد رضايت بدهيم، انصافا ژاپن و کره خوب بازي کردند و عربستان هم به نظر من از ايران بهتر بود.

۴ نظر:

  1. شما جرا خودشو ناراحت می کنی؟
    یه چیزی تو دنیا هست به اسم حق!
    یعنی شما فکر می کنی حق ایران بود که پرتقال را ببرد یا مکزیک را؟
    یعنی شما فکر می کنی حق ایران است که مثلا کلینزمن مربی تمی ملی امان باشد؟
    عزیز من! با این حکومت و این مردم و این ... همین جناب برانکو هم از سرمان زیاد است!
    اشتباهی هم به جام جهانی رفتیم،حق ما فقط فوتبال گل کوچک،با توپ پلاستیکی نهایتا دو لایه،در کوچه محله هایمان هست،که وقتی توپ هم توی جوی آب افتاد،آنرا از لابلای زباله ها بیرون بیاوریم، با شلوار گرمکن مان پاک کنیم،و اصلا هم آشغالهای توی جوب آب را نبینیم! و از یاد ببریم که زمانی در ایران بزرگترین گناهی که می شد مرتکب شد،آلوده کردن آب بود!

    پاسخحذف
  2. سلام شاهين جان
    رضا راست ميگه
    روزي رو مي بينم كه 6 تا از تايلند بخوريم
    تو چرا جواب PM نميدي مردك.
    حال و احوال چطوره ؟ هواي غربت سنگين نيست ؟ P:

    پاسخحذف
  3. اگه مربی رو عوض می کردیم قبل جام و ایران باز بد نتیجه می گرفت همین شما نمیومدی بگی کجان او کسایی که می گفتن باید یه مربی ایرانی واسه تیم بذاریم و برانکو باید عوض کنیم؟!

    پاسخحذف
  4. منم با رضا موافقم . من همون نظر پست آخرم یکم واضحتر بگم ، آخه عزیز من تو مملکتی که همه می خوان یه جوری بدزدن و نه ملیت واسشون معنی داره نه تمدن چه جوری می شه انتظار داشت بازیکناش برن تو زمین و واسه ملیتشون از جون مایه بذارنو تلاش کنن.

    پاسخحذف