۱۳۸۴/۲/۱۷

وب اکسسلریتور

در راستاي افشاگريهايمان با comment يکي از دوستان مواجه شديم که با سر زدن به سايتشان با نام www.persianmind.com به اين نتيجه رسيدم که ما ايرانيها هم داريم رعايت کردن قوانين کپي رايت را متوجه مي‌شويم و اگر به پستهايشان دقت کنيد مي‌توانيد دريابيد که ايشان تمام ترجمه‌ها را با نام منبع ذکر مي‌کنند، به نظر من کاري است بس خسته کننده ولي بسيار با ارزش،‌ چرا که از فردا که من بخواهم از اطلاعات دنياي کامپيوتر سر در بياورم لازم نيست که به Cnet مراجعه کنم و همه را ترجمه کنم، يک سري به اين سايت مي‌زنم، سايتهاي مشابهي هم مي‌توانيد پيدا کنيد مثل خبرچين و ايکس‌پارتي اجرشان باشد با خدا.
راستي گوگل دست از سر کامپيوتر شما ورنمي‌دارد، اگر مثل من دسکتاپ سرچش را به علت حجم بالاي indexهايش و نتوانستن در تعيين مکان ذخيره indexها پاک کرديد، اکنون با استفاده از web accelerator به سراغ شما آمده است و ادعا مي‌کند که با آن مي‌توانيد سرعت بازديد از صفحات اينترنتي را براي شما افزايش دهد.
FireFox را که يادتان هست؟ مرورگري که مي‌خواهد بازار مايکروسافت را از دستش در بياورد،‌ حالا مي‌توانيد Thunderbird را هم داونلود کنيد، نرم‌افزاري که براي چک کردن ايميلهاي شما به کار خواهد رفت و اين يکي پوز Outlook را خواهد زد ( البته به اميد خدا)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر