۱۳۸۳/۱۱/۹

جشن سده، جشن پیدایش آتش

جشن سده ( و) جشن تشون
فردا سالروز پيدايش آتش در ايران بزرگ توسط هوشنگ پيشدادي مي‌باشد و زرتشتيان جهان و به خصوص ايرانيان جشنهايي بزرگ به اين مناسبت برگزار مي‌کنند که با برپايي آتشي بزرگ به احترام گذاشتن به آتش و گرامي داشتن نام و ياد هوشي ( هوشنگ پيشدادي )‌ مي‌پردازند.
جشن سده اتان را پيشاپيش تبريک مي‌گوييم و آرزوي سالي پر از گرماي آتش اهورايي وجودتان را در کنار خانواده‌اتان دارم.
اين کامپايلر هم عجب پروژه‌اي شده، به معناي واقعي برنامه نويس شديم، براي پيدا کردن مقدار برگشتي يک تابع تمام مقاديرش را امتحان مي‌کنيم از بس که اينParser Generator راهنماي قوي‌اي دارد. من نمي‌دانم اين همه که parser Generator هاي مختلف مثل JavaCC ,Gold Parser و بقيه نوشتند هيچ بنده خدايي پيدا نشده است که بيايد و يک Compiler Generator کامل بنويسد که ما براي استفاده از آن مشکلي نداشته باشيم.
چچند وقت پيش هم اينترنت گردي مي‌کردم ( اينترنت گردي من 99 درصد محدود مي‌شود به گشت و گذار در Sheida ) ديدم روي سايتم و به عنوان Last Referees از سايت ناصر عزتي براي سايت من log انداخته شده است،‌ خيلي خوشحال شدم و رفتم يک سر زدم به سايت مهندس عزتي مشاهده نمودم که بسي ما را خجلت زده کردند با نوشتن مطلبي با عنوان"و اما شيدا" . ( در صدد هستم تا مطلبي را تحت عنوان "اين نيز بگذرد" بنويسم ) يک مشکلي هم در قسمت links پيدا شده است آن هم به علت استفاده کردن از rename کردن apache است براي همين اگر بر روي لينکها کليک کرديد و برايتان لينک مورد نظر را نياورد به من توهين نکنيد، در حال درست کردنشم.
و اما يک خبر ديگر و آن اين که امسال جشن سده نيز همانند سال پيش جشن ملي اعلام شده است و هم‌کيشان قديمي ما نيز مي‌توانند در آن شرکت کنند، البته بايد با استفاده از مراجعه با انجمن زرتشتيان تهران کارت دعوت به جشن سده را تهيه نمايند ( نگران نباشيد رايگان است )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر