۱۳۸۳/۴/۲۴

CPG-NUKE, KAZAA HACK

يکي نيست بگه بابا مطلب نداري بنويسي چرا جشن تيرگان را تبريک مي گي. حالا انشالله که بهتان خوش گذشته باشه و تا حالا خشک شده باشين. يه چند وقت بود که داشتم با سايتم سر و کله مي‌زدم ، همانطوري که مي‌بينين الان اول سايتم يه intro مي‌آورد که کار خودمه، البته ببخشيد که يک ذره طول مي‌کشه، اگه دقت کنين يک قسمت
داره به اسم skip intro که با انتخاب ان مي‌توانيدمستقيما به صفحه اصلي برويد، اگه هم نخواستين مي‌توانين آدرس http://www.sheida.com/index.phpرا مستقيما تايپ کنيد تا به صفحه اصلي برويد.







همان‌طور که مشاهده مي‌کنيد سايت من يک open source portal هستش که من customize اش کردم براي خودم اين پورتال اسمشهست php-nuke و مي‌توانيد مطالب بيشتري را از phpnuke.org در باره‌اش مطالعه کنيد، ولي حالا که چي‌، جريان اينه که اين portal همه‌اش ويژگي نيست ، يک سرس مشکلاتي را که
داره که مهمترينش درست پشتيباني نکردن از يونيکد هست، بعديش به راحتي هک شدن آن هست به اين صورت که به علت ضعف در استفاده از queryهاي بهينه و
portalاي کرده اند به نام cpg-nuke که در اصطلاح با استفاده از UNION شما مي توانيد اطلاعات بسياري را از اين پورتال استخراج کنيد، البته اين مشکلات را من برطرف کردم و سايتي را که مشاهده مي‌بينيد اين مشکلات را ندارد، ولي يک گروه اقدام به ايجاد بسياري از اين مشکلات را حل نموده است و رابط کاربري زيباتري نيز دارد مي توانيد يک نمونه را در اينجا مشاهده کنيد، با ظاهري جذاب و با دارابودن آلبوم عکس بسياري از ويژگي‌هايي را که php-nuke به دنبالش بود را دارا مي باشد، اگر دقت کنين زبان فارسي را نيز پشتيباني مي کند. انشا الله در آينده اين سايت هم با cpg-nuke ادامه خواهد داد. مشخصات cpg-nuke را در اين جا مشاهده کنيد.
و يه خبر خوب ديگه براي آنهايي که از دست pr.oxy خسته شدند اين که يک اسکريپت پيدا کردم از sourceforge.net که بر روي سايت قرار مي‌دهيد و مي توانيد که از پروکسي عبور کنين ، آن را هم بروم فعال کنم و خبرش را بهتان بدم.
يه خبر ديگه هم اين که اگه تونستين از پروکسي رد شين حتما به اين سايت يه سري بزنين http://kazaahack.250x.com براي آنهايي که با kazaa کار ميکنن جالبه براي اين که با اين نرم‌افزار مي توانين امتياز خود را بالا ببرين و به راحتي اطلاعات و فيلم و ... را از اينترنت داونلود کنين.






راستي آنهايي هم که با فيلم حال مي کنن مي توانند به اين سايت سر بزنن www.fexon.com يکي از دوستاي من نويسنده مطالبش هست، يک سايت ايراني که طبق ادعاي خودش مي‌خواهد تبديل به www.imdb.com ايران بشه، ارشيوش هم کامل کامله، مي توانين فيلمها را سفارش هم بدين ، راستي باحاليش اينه فيلم pulp fiction هم داره .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر