۱۳۸۷/۲/۱۷

معایب تکنولوژی

یکی از معایب تکنولوژی اینه که وقتی می‌خواهی یک دامنه را ثبت کنی و دامنه فارسی نوشته شده‌ی یک کلمه به انگلیسی است (پینگلیش خودمان) ، غلط دیکته ازت می‌گیرد و یک خط  قرمز کم‌رنگ پایین کلمه می‌کشد و همین باعث می‌شود که شما که اشتباها e را a نوشته بودی این مورد را نبینی و دامنه‌ی اشتباهی را ثبت کنی.
البته تا سه روز وقت داری که دامنه‌ات را حذف کنی و 3 دلار هم باید بابت این اشتباهت بپردازی، این هم از ثبت دامنه‌ی ما، ارزان که ثبت نشد هیچی تازه 3 دلار هم ضرر کردیم.
این چند مدته هم افتادم به جان سایتهای ثبت دامنه که ببینم کدامشان بهتر هستند، آنلاین نیک و اینوم دو تا از خوبهایشانند ولی یک کمی گرانند، سایتهای دست دو هم هستند که از همینها reseller ای دارند و ارزانتر به شما دامنه می‌فروشند ولی اعتمادی پای کارشان نیست، هاستهایی هم مانند بلوهاست و دریم هاست و گو ددی هم کمتر از 10 دلار ثبت نمی‌کنند، فعلا همین دوتا را باید چسبید تا چیز جدیدی پیدا کنم.

۲ نظر:

  1. godaddy را اگر برای بگردی کلی از این کدهایی که می زنی و قیمتش ارزونتر میشه میتوانی پیدا کنی. من خودم دومینهام را آنجا نگه می دارم. ولی خوب خیلی توصیه شون نمی کنم. خیلی دیگه مدل کاپیتالیستی و دلالی هستن. تا حالا شده چند بار دومین ها را سر یک شکایت کوچک بستن.

    پاسخحذف
  2. سلام !
    آقا دست شما درست که اطلاعتت رو اینطوری در اختیار همه میگذاری!
    شما تمشک طلایی اضافه شدن به گوگل ریدر را امروز دریافت میکنید.

    پاسخحذف