۱۳۸۳/۱۰/۱۶

PHP-Nuke Module, Link-Dump

همان‌گونه که اعلام کرده بوديم و در راستاي نشان دادن پويايي و بالندگي خود چند امر مهم را به انجام رسانديم که شما نتايج آن را مشاهده مي‌نماييد.
1- نوشتن يک Module براي php-nuke شايد به نظرتان کار آساني بيايد ولي بسيار براي بنده سخت بود. حالا مي‌پرسيد اين Module که نوشتي چي هست ؟ اگر دقت کنيد يک قسمت اضافه شده با نام News Feed که اخباري را که براي اطلاع شما در سايت قرار مي‌دهم ولي در قسمت Web Links جاي نمي‌گيرد در آن‌جا قرار داده‌ام و شما به عنوان اولين خبر مي‌توانيد از بسته شدن ip ايرانيها بر روي سايت sun اطلاع کسب کنيد. البته اين را بگويم چون افتخار مي‌کنم که مهندس نرم‌افزار هستم، توانستم با تلاش بي دريغ ديگران به اين امر نايل شوم.
2- با استفاده از لينکهاي سايت paresnews.com يک linkDump براي خودم درست کردم که مي‌توانيد در سمت راست مشاهده کنيد، البته اخباري که بر روي اين سايت قرار مي‌گيرد را من نه اصلا تاييد مي‌کنم و نه تکذيب، شايد اگر بعدا سايت بهتري پيدا کردم که اخبار بهتري را براي سايت من فراهم کند از آن استفاده کنم.
3- اين فايلها را به زودي در سايت خود خواهم گذاشت به علاوه‌ي فايلي که براي BlogRolling با کمک نيما براي php-nuke نوشته بودم و حتما در phpnuke.org هم به توضيح آن خواهم پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر