۱۳۸۹/۸/۲۹

جایزه برای نوشتن مداخلی در ویکی پدیا

خیلی وقت پیش بود که رادیو گلچین راه افتاد و اکنون که بهش نگاه می کنم بسی شادمانم که کاری انجام شد که خیلی ها ازش استفاده کردند و روزانه استفاده می کنند. چندین وقت پیش خواستم برای ثبت در تاریخ یک مدخلی در ویکی پدیا برایش ایجاد کنم که چون اصلا با قوانین ویکی پدیا آشنا نبودم, هر بار که چیزی درباره اش نوشتم سریع پاک شد. گفتم این کار ما نیست. برای همین به این فکر افتادم که یک جایزه بگذارم برای کس (یا کسانی) که مدخلی برای رادیو گلچین در ویکی پدیا ایجاد کنند. خیلی شرایطش سخت نیست. اگر سوالی درباره اش داشتید با من تماس بگیرید و من جوابتان می دهم.
جایزه اش یک سال وب هاستینگ مجانی برای شما از بلوهاست خواهد بود.
دو مطلب در ویکی پدیا بنویسید, یکی به فارسی و دیگری به انگلیسی در باره رادیو گلچین. مطلبی در حد و اندازه های این مدخل ویکی پدیا برای رادیو کالج پارک و یا حتی کمتر کفایت می کند.
مطلب نوشته شده حتما باید دارای منابع باشد که احتمال حذفش کم باشد. این مطلبها در صورتی که بیش از بیست و سه روز روی ویکی پدیا قابل دسترس باشند, جایزه به شما تعلق خواهد گرفت

۳ نظر:

  1. رادیو گلچین در ویکی‌پدیا
    اگر ممکن است آماری از بازدیدهای رادیو گلچین در ماه یا هفته ارایه بدین که بتوان در مقاله استفاده کرد
    شاید بشود آن را در مقاله ذکر کرد.
    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/fa/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AD%D8%B0%D9%81/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88_%DA%AF%D9%84%DA%86%DB%8C%D9%86

    پاسخحذف
  2. سلام
    سایت فیلترشده ی خوبی دارید.
    من دنباله شیدای خودم هستم. همه جا دنبالش می گردم. حتی توی نوار جستجوی گوگل! دیگه دارم دیوونه می شم.
    شما ندیدینش؟
    انتظار خیلی بده! امیدوارم هیچ کدومتون تجربه نکنید.
    شما اسم شیدای من رو اشتباه نوشتید. اون sheida نیست. اون shayda است.
    زندگی من.........

    پاسخحذف
  3. @پویان: پویان جان دیر رسیدم به این بحث؛ فکر کنم بهترینش استفاده از الکسا باشد. چون بقیه آمارها را می شود دستکاری کرد.

    پاسخحذف