۱۳۸۸/۹/۱۸

تم جدید شیدا، نارنجی خاکستری

همان‌طوری که قبلاها تو روزانه‌هایم (این و این و این) گفته بودم، داشتم روی یک تم کار می‌کردم که از آن بی ریختی درش بیاورم. البته آن تم هم خیلی زیبا بود ولی مشکلی داشت که توی اینترنت اکسپلورر درست نمایش داده نمی‌شد. جریان این تم از آن جا شروع شد که یکی از خوانندگان وبلاگم بهم محبت کرد و بهم پیشنهاد درست کردن یک تم برای شیدا را کرد. این خواننده‌ی وبلاگ کسی نبود جز نویسنده‌ی وبلاگ سیب سبز. این تمی که می‌بینید را با این قشنگی طراحی کار ایشان است. از اواخر شهریور برای من فرستاده بود ولی یک کمی کارهایی می‌بایست رویش انجام می‌دادم که طول کشید. کارهایی مانند پشتیبانی از ابزارکها در وردپرس، اضافه کردن یک ستون چهارم، ویرایش کردن فایل سی اس اس و اضافه کردن پشتیبانی‌ها برای عکسها و کلاسهایشان، درست کردن فایل 404 اختصاصی و کارهای جزیی دیگر.
از همین جا جا دارد از تلاشها و زحماتش خیلی خیلی تشکر کنم. تو قسمت فوتر تمی که برای من فرستاده بود این مطلب را نوشته بود به عنوان یک اثری از خودش. من هم که پابند این مسایل نخواستم دستش بزنم ولی آخرش که فکر کردم دیدم این تم که بر پایه‌ی تم کوبریک هست و دوستمان کمی عوضش کردند و بعد من هم دوباره آنها را عوض کردم بخواهم همه‌ی اینها را توی فوترش بنویسم خود فوتر می‌شود یک وبلاگ، از طرفی هم جالب نیست نامی از کوبریک نبریم اگر تممان برپایه‌‌ی آن هستش. برای همین چون نمکدان شکنی نشود عین همان عباراتی را که در فوتر گذاشته بود را به عنوان کمترین تشکر و سپاسگزاری‌ای که می‌توانم انجام دهم، این جا نقل می‌کنم.

Theme by Mohammad Amin Khadivar , Powered By ~~~~LLM~~~~

<!-- Designed By Mohammad Amin Khadivar - LLM.blogfa.com -->

ویژگی این تم این هستش که نمونه‌اش را پیدا نمی‌کنید و می‌توان نام اولین تم اختصاصی شیدا را برش نهاد. برای این که این تم را راه بندازم خیلی تجربیات در زمینه کار با وردپرس کسب کردم که به مرور همه‌اشان را برایتان می‌نویسم.




تم جدید شیدا را چگونه ارزیابی می‌کنید‌ ؟(poll)

۴ نظر:

  1. قشنگ شده ، هر دو خسته نباشید.
    یه ایراداتی هم داره البته ، از جمله منوی بالا خوانا نیست ، نوشته‌های مرتبط و هم‌برچسب می‌تونست استایل بهتری داشته باشه :)‌

    پاسخحذف
  2. مبارکه... به شیدا بعد داده و شیک تر و شکیل ترش کرده

    پاسخحذف
  3. ۴کریم

    اون برچسبها و نوشته مرتبط کار خود بنده هست

    برا همین که زیاد جالب نشده :-D

    ولی‌ منو بالا کجاش مشکل داره ؟ من تو هر چی‌ که بگی‌ دیدمش. میشد خوند. شاید اونقدر بزرگ نباشه، ولی‌ قابل خوندن هست به نظرم

    پاسخحذف
  4. سلام
    منوی بالای صفحه تصدیق میکنم که برای نیمی از کاربران خوانا نیست. علت آن هم اینه که شما برایتنیس مونیتورتون احتمالا حد اکثره و کاربرانی که روشنی مونیتورشون در حد متوسطه و خصوصا لپتاپ داران با فونت تیره منو بالا مشکل دارند.
    من خودم اصلا نوشته ها رو نمیدیدم و وقتی کامنت این دوستمون رو خوندم تازه وقتی مونیتور را حسابی روشن کردم فونتها رو دیدم.
    اگر طوسی تیره کنید بنظرم خوب شه.
    ضمنا در مورد وردپرس میخواستم یه مشورتی کنم و سوالی کنم که بعدا مینویسم.
    Yoush ( امین)

    پاسخحذف