۱۳۸۸/۳/۱۱

گوگل آنالیتیکز در داشبورد وردپرس شما

همیشه اطلاعاتی که از گوگل آنالیتیکز می‌گرفتم قابل مقایسه با دیگر شمارنده‌ها نبود. برای همین همیشه از این شمارنده استفاده می‌کردم. ولی همیشه سخت بود که نمی‌شد از خود داشبورد وردپرس بهش دسترسی داشته باشم و مجبور بودم به خود گوگل وارد بشم.

google-analytics-logo

چند وقت پیش یک پلاگینی پیدا کردم که به راحتی گوگل آنالیتیکز را در داشبورد وردپرس شما نمایش می‌داد، اگر شما هم وردپرسی هستید و به قدرت گوگل ایمان دارید استفاده از این پلاگین را از دست ندهید. نسخه‌ی 0.1 اش هم هست. برای همین خیلی امکانات جانبی ندارد ولی مطمینا تا نسخه اولش برسد کلی بهش اضافه می‌شود.

علاوه بر نمایش آمار در داشبوردتان، در لیستی که پستهای قبلی‌اتان را نمایش می‌دهد هم آمار هر کدام از پستهایتان را نمایش می‌دهد. برای دیدن اسکرین‌شاتهایش می‌توانید به این آدرس سری بزنید.

۵ نظر:

  1. با عرض سلام و خسته نباشید.
    من دو مشکل برایم در وردپرس بوجود آمده که خواهشمندم کمکم کنید.
    یکی اینکه هاستی که خریداری کردم اجازه هیچگونه آپدیتی را نمی دهد و نمی توان به صورت خودکار وردپرس را آپدیت کرد(وردپرس من ورژن 2.7 است و می خواهم به 2.7.1 ارتقا دهم. چگونه به صورت دستی این کار را انجام دهم؟
    مشکل بعدی و اصلی ام هم این است که چند وقتی است که یکسری فایل به نام core با حجم بالای 50 مگابایت داخل روت هاست ساخته میشه که تمام هاستم را پر می کند و هر روز باید هاست را خالی کنم.
    خواهشمندم مرا راهنمایی کنید و به ای میلم ارسال کنید. متشکرم

    پاسخحذف
  2. منون، چیزی بود که دنبالش بودم. امان از این غرور که نمی‌گذاره آدم بره یک چیزی را که بلد نیست بپرسه :)

    پاسخحذف
  3. سایت خیلی خوبی داری ولی هر دفعه میام توش از شلوغی و شر در گمی ازش خسته میشم ...

    پاسخحذف
  4. یک سوال من این را نصب کردم و کد tracker را در کجا باید بگذارم؟

    پاسخحذف
  5. @پت

    کدی ندارد این، فقط می‌آید و آمار گوگل را بهت نمایش می‌دهد. برای نصب آن باید از پلاگینهای دیگر استفاده کنی

    پاسخحذف