۱۳۸۷/۱۲/۱۱

ساسپند شدن حساب بلوهاست شیدا

امروز بود که حساب بلوهاست شیدا ساسپند شد. دلیلش هم داونلود شدن بیش از مقدار یک سری فایلهای ام پی تری بود که در رادیو شیدا قرار داده بودم. برای از ساسپند درآمدن یا می‌بایست فایلها را پاک کنم یا این که می‌بایست سرورم را یک سرور اختصاصی بکنم که از هزینه‌ی بنده خارج بود (همینش هم کمی فشار می‌آورد). به هر حال شرمنده اگر پستهای قبلی رادیو شیدا الان کار نمی‌کنند. دارم سعی می‌کنم فایلها را روی سرورهای مجانی بارگذاری کنم و بعد لینکش را توی پستها جایگزین کنم. کاری که کمی زمان می‌برد.  ( به‌روز رسانی: همه‌ی فایلها را بردم روی یکی از این سایتهایی که مجانی فایلهایتان را می‌توانید به اشتراک بگذارید. تا شاید با این بلوهاستی‌ها صحبت کردم و شاید دوباره برگشتم روی هاست خودم )

البته این کار را کردن یک ویژگی هم دارد. دیگر مشکلی با قانون کپی‌رایت پیدا نخواهم کرد چون فایلها روی سرور شیدا هاست نمی‌شود. البته بدی‌اش هم این هستش که دیگر فید شیدا دارای لینک مستقیم به فایلها نیست. این باعث می‌شود که آن پخش رادیویی که در کنار سایت بود دیگر کار نکند و در آی‌تیونز هم احتمالا نشود این کانال را گوش کرد.

فکر نکنم هیچ کدام از رادیوهای اینترنتی ایرانیان یا پادکستهای موجود که در اینترنت فعالیت می‌کنند تا به این حد بازدیدکننده داشتند. بازدیدکننده شاید داشتند ولیکن این بازدیدکننده‌ها اکثرا به داونلود از سایت پرداخته بودند، برای همین مشکل ایجاد شده بود. حالا اگر فکر می‌کنید که محدودیت ماهیانه نامحدود واقعا نامحدود هست اشتباه کردید. این از بلوهاست.

۲ نظر:

  1. حالا از کجا میدونی مال من هست
    الان شدید درگیر امتحانام
    فردام دارم میرم نمایشکاه سبیت
    cebit

    4kerim

    پاسخحذف
  2. اتفاقا اون سرور مجانی گفته فایلها رو هیچ وقت حذف نمی کنن ولی فکر کنم دورغ باشه نه ؟

    پاسخحذف