۱۳۸۷/۵/۳۱

دل به فیدت نبند

به سلامتی‌، فید ما هم دارای تبلیغات گوگلی شد، ولی مشکل این‌جاست که این گوگل احمق به جای این که تبلیغات را در همان آدرس قبلی قرار دهد به آدرس جدید برده و از این آدرس جدید دوستانتان می‌توانند فیدها را بخوانند، من هر چی هم به این گوگل مشنگ ایمیل می‌زنم نمی‌فهمند که نمی‌فهمند، بابا 600 تا خواننده فیدی که به یکی دو روزه به دست نیامده که شما بیا و فیدش را تعطیل کن، لااقل تو فیدش یک پستی می‌کردی که مشتی (به ضمه‌ی م) من دیگر از این‌جا منتقل شدم رفتم جای دیگه. شوت شوته، یا حداقل دوتا فید را آپدیت کن‌،‌ یکی را با تبلیغ یکی را بی تبلیغ، تنها کاری که کرده منت گذاشته و تا 30 روز آمار خوانندگان فید قبلی را به حساب این یکی هم می‌گذارد.

خلاصه این که شرمنده همه وبلاگخوانهای حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، ما هر کاری از دستمان برمی‌آمد کردیم، نشد که نشد.

از شما بدین وسیله تقاضا می‌شود که اگر شیدا از فیدش دنبال می‌کردید، آدرس فیدش عوض شده. از این به بعد از این آدرس برای شیدا خوانی استفاده کنید http://feedpr.oxy.google.com/sheida البته ما سعی کرده‌ایم که آدرس قبلی را هم فعال نماییم، ولی چندی نماند که ممکن است آن هم از بین برود. تنها خوبی‌اش این است که اگر روی این لینک کلیک کنید http://feeds.feedburner.com/sheida به آدرس جدید راهنمایی می‌شوید (تنها از طریق مرورگرتان)

البته فعلا مشکل را با یک کلک باحال حل نمودم، تو تنظیمات فید در فیدبرنر آدرس فید جدید را دادم و اصولا الان باید همه چیز درست باشد، یعنی رفتم توی فیدبرنر و گفتم برای برن کردن (سوزاندن) فید http://feeds.feedburner.com/sheida از http://feedpr.oxy.google.com/sheida استفاده کند، توی گوگل ریدر خودم که درست نمایش می‌دهد، نباید مشکلی باشد  ولی برای این که از همه پستهای شیدا خبردار شوید بهتره که به فید جدید منتقل کنید خودتان را.

اصلا همه‌اش تقصیر این کمانگیر بود، از آن جایی شروع شد که آمد و گفت که ما اندازه می‌گیریم فیدها را. می‌شماریم تعداد خواننده‌هایش را، ما هم که از خدا بی‌خبر دیدیم که فیدمان معمولا 30ام می‌شود،‌ فکر کنم رکوردش 28ام بود. حالا بماند، مهم این است که دل به فیدتان نبندید.

۵ نظر:

  1. فيد هم براي خودش عاملي دارد انگار!!!

    من كه به شخصه از طريق فيد سعي ميكنم به دوستان سر بزنم. اصلا شده است از واجبات....
    اين امكان فوق العاده دست آوردي است بي بديل از واقعيت هاي وب 2 كه به هرحال بايد پذيرايش بود. چه بخواهيم و چه نخواهيم بايد به روز باشيم و همگام با اختراعات واقعي و مجازي خودمان را سرپا نگه داريم.
    رقابت سنگين است و سخت و شديدا طاقت فرسا!!!! غير از اين است؟!

    پاسخحذف
  2. همون قبلی که میاد سر این جدیده
    خلاصه همین خوب شده دیگه

    پاسخحذف
  3. اقا جان شما اصلا نباید فیدت را روی یک سایت دیگر بگذاری که بعد بخواهی عوضش کنی. یک redirect از سایت خودت بساز. مثلا sheida.com/rss و بعد بفرستش هرجا که دلت خواست که ما هم هی لازم نباشد آدرس عوض کنیم.

    پاسخحذف
  4. @ Pooya Karimian:

    درست می‌گویی،

    الان کاری که می‌کنه هیمنه sheida.com/feed می‌ره به feedburner آن هم می‌ره به گوگل پروکسی

    ولی مشکل اینه که اگر به اولی یا دومی تو گوگل ریدر عضو باشی به طور اتوماتیک ریدایرکت نمی‌کنه و نمی‌ره به آخری

    پاسخحذف
  5. سلام. مطلب شما هم مفید بود.
    ایمیل شما را درمورد کاکاپو دریافت کردم. خوب ! نظر شما بود دیگه!

    پاسخحذف