۱۳۸۷/۳/۲۷

با استفاده از VPN ،TeamViewer شخصی داشته باشید

چند وقت پیش بود که آپدیت بلاگ در اقدامی فرامرزی اعلام کرد که شما می‌توانید از یک نرم‌افزار برای وصل شدن به هر کامپیوتری در هر جای دنیا استفاده کنید بدون این که از یک آی پی valid بهره ببرید. البته مثل این که قبلاها هم از این نرم‌افزارها بوده و من خبر نداشتم. امتحان که می‌کردم این نرم‌افزار را دو تا چیز جالب بهش برخورد کردم. یکی اش این بود که برای این که به کامپیوتر مقصد وصل شوید نیازی به نصب برنامه خاصی نیست و با استفاده از یک برنامه که احتیاچ به نصب ندارد هم می‌توانید به آن کامپیوتر وصل شوید و تنها برای کامپیوتر مبدا نیاز به نصب نرم‌افزار دارید.
خوبی دیگرش هم این بود که گزینه‌ای را هنگام وصل شدن می‌توانستید انتخاب کنید که از کامپیوتر مقصد به عنوان VPN استفاده کنید. یعنی کافی است یک نفری را در دنیای دسترسی آزاد به اینترنت پیدا کنید و ازش بخواهید که این برنامه را اجرا کند و رمز عبور و نام کاربری‌ را به شما بدهد و از اینترنت بدون هرگونه محدودیتی بهره ببرید. این هم راهی است برای رسیدن به اینترنت.

۳ نظر:

  1. سلام

    آقا قربون دستت ما لینک شما رو اینجا نگه داریم یا حذف کنیم ؟ شما که لینک ما رو نگذاشتید.

    www.winbeta.net/topsite

    حداقل از طریق یک ایمیل خبرش رو به من بدین.

    ممنون

    پاسخحذف
  2. آقا عجب چيز خوفيه، تا حالا دسكتاپ شيرينگي كه با دايال آپ كار كنه نديده بوديم

    پاسخحذف
  3. این روش عملی است ولی به شرطی که کامپیوتر میزبان با سرعت بالا به اینترنت وصل باش. همجنین نباید محدودیت حجمی داشته باشد زیرا کامپیوتر مهمان از پهنای پاند او استفاده می کند.

    پاسخحذف