۱۳۸۷/۲/۴

درآمد برخط از راه به اشتراک گذاشتن عکسهایتان

تا حالا شده عکسهایتان را توی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و فکر عاقبتش را نکرده باشید ؟ فکر این را کرده باشید که شبکه هایی مانند فیس بوک و ارکات چگونه می توانند از آنها استفاده کنند، اگر درست privacy policy این شبکه ها را بخوانید متوجه می شوید که با بارگذاری عکس خودتان در این شبکه ها تمام حق آن عکس به آن شبکه اختصاص پیدا می کند و شما دیگر حقی از سود بدست آمده ی احتمالی آن شبکه از عکسهای شما ندارید. حالا این سود می تواند مستقیم باشد و یا غیر مستقیم مانند گذاردن تبلیغاتی در کنار صفحه ی شخصی شما و مشاهده ی بیشتر آن صفحه به خاطر عکسهای جدید گذاشته شده. (برای مطالعه بیشتر رجوع کنید به : فیس بوک و حق آشکارسازی - اورکات و حق آشکارسازی)

حالا این را بگذارید در کنار سایت share a pic که برای اشتراک گذاری عکسهایتان به شما پول می دهد، هر چی عکس پربیننده تری بگذارید در سایتشان و تعداد بازدید بیشتری داشته باشد عکس شما پول بیشتری خواهید گرفت، برای بالابردن تعداد بازدیدتان هم به راحتی می توانید این عکسها را در شبکه های اجتماعی ای که عضو هستید به اشتراک بگذارید.
با این اوضاع فکر نمی کنید اگر فیس بوک یک روزی بخواهد درش را تخته کند باز هم کلی پول می تواند بسازد و چرا شما هم عکسهایتان را جایی آپلود نکنید که پول بگیرید ؟ (البته عکسهایی را که می خواهید همه ببینند وگرنه درست می گویید در فیس بوک می شود کاری کرد که کاربران خاصی تنها عکسهای شما را ببینند)


تا کنون که حدود 120 هزار کاربر دارد و برای هر 1000 بازدید از عکسهایتان معادل 22 سنت آمریکا بهتان پول می دهد. تازه شما این اجازه را هم خواهید داشت که در کنار عسکهایتان تبلیغات Bidvertiser خودتان را هم بگذارید و ازآن طریق هم پول در بیاورید.

۴ نظر:

  1. یعنیاز ایران هم میشه پول گرفت؟!

    پاسخحذف
  2. نوشته به پی پال پول را پرداخت می کند پس اگر یک اکانت پی پال داشته باشی هم می شه ازش استفاده کرد

    پاسخحذف
  3. وای می دونید من تا حالا چقدر می تونستم پول پارو کنم ! ولی برای پول که عکس نمی گیرم ;-)

    پاسخحذف