۱۳۸۶/۹/۱۵

ای او ال مسنجر در گوگل تالک

چند وقت پیش بود که یاهو مسنجر و ام اس ان با شناختن پروتوکولهای همدیگر این اجازه را به شما می‌دهند که به دوستانتان در یکی از این دو مسنجر و تنها با استفاده از یکی از آنها پیغام بفرستید، امروز هم که به جی‌میلم وارد شدم دیدم که گوگل تالک هم با ای او ال چنین کاری کرده‌اند و شما می‌توانید از طریق گوگل تالک (یا از پنجره‌ي داخل ایمیلتان) برای دوستانتان در ای او ال پیغام بفرستید، چیزی که زیاد به درد ایرانی‌ها نمی‌خورد چون اکثرا استفاده از یاهو را ترجیح می‌دهند ولی به درد این خارجی‌ها بسی می‌خورد و باعث استفاده‌ و محبوبیت دو چندان گوگل تالک خواهد شد.

۵ نظر:

  1. دوستم خوبم بسیار مشتاقم با شما تبادل لینک کنم شما چه طور اگر می تونی من را لینک و به بخش نظرات سایتم بیا و بگو تا من هم شما را لین کنم

    پاسخحذف
  2. من هم با نام آی تی لینکت می کنم

    پاسخحذف
  3. با درود. از اینکه سر زدید ممنونم.
    دوست عزیز جاوا سیستم عامل نیست.
    اگر تعاریف مرتبط سیستم عامل رو مطالعه کنید متوجه میشید.ارتباطی با اوپن سورس بودن یا نبودن هم ندارد.سیمبین هم اوپن نیست اما سیستم عامل است.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  4. سلام دوست خوبم
    من همون پسر مبتلا به ایدز هستم از اینکه نظرتو گفتی ازت ممنونم ولی بیشتر ازت ممنونم بخاطر اینکه جریان لینکو بهم گفتی وفتی که دیدم10 بازدیدکننده قبلی از سایتی به نام بالاترین به وبلاگ من اومدن دیدم شخصی به اسم اولرا احسان وبلاگ منو برای بالا رفتن امتیازات خودش لینک کرده من در جریان نبودم و کاری از دست من برنمیاد دوست دارم بیایو تو قسمت نظرات خودت بگی که کسی دیگه این کارو بدون اطلاع من کرده . بازم بخاطر نظرت بدون اینکه موافق من بود یا نه ممنونم .

    پاسخحذف
  5. سلام من وبلاگت رو لینک کردم خواهشا تو هم اینکار رو بکن

    پاسخحذف