۱۳۸۶/۵/۱۵

پرشین بلاگ فروخته شد ؟

شایعاتی مبنی بر فروش دامنه پرشین‌بلاگ در چند روز اخیر مطرح بود، امروز که به پرشین بلاگ سر زدم با محیطی جدید روبه‌رو شدم و یک وبلاگ که اولین پستش هم با نام "به اولین وبلاگ فارسی خوش آمدید" بود، نمی‌دانم پرشین بلاگ فروخته شده یا نه ولی به هر حال هر کسی که آن را بخره یک وب سایت داره با کلی لینک از ایرانیان وبلاگ نویس بهش و با امتیاز صفحه‌ی 6
البته در اقدامی که به نظر من می‌توان ازش به عنوان تحریک آمیز نام برد اقدام به جذب کاربر هم کرده (این آدرس را ببینید)
فعلا که این صفحه دارای چند تا لینک هست و تبلیغ یک CMS را داره می‌کنه، البته نکته‌ی جالب اینه که اگر از این آدرس برای دیدن پرشین بلاگ استفاده کنید، icon کوچکی که سمبل پرشین بلاگ بوده را می‌بینید، و صفحه‌ای که عوض می‌شود و به آن فرستاده می‌شوید این سمبل (favicon) را ندارد، یعنی صفحه‌ی اصلی پرشین بلاگ سرجای خودشه ؟
آرم پرشین بلاگ

صفحه‌ی جدید پرشین بلاگ

۳ نظر:

  1. شیدا جان
    آدم از این کارا شاخ در میاره. شده معما و فکر کنم خانم مارپلی کسی رو لازم داره حلش کنه

    پاسخحذف
  2. شيدا جان عزيز ، من تمام آن لينك هايي كه در بخش كامنت سايت من گذاشته بودي خوندم . و وااقعآ متآثر شدم . ولي خوشحالم شما در عرصه وبلاگ نويسي و سايت انسان موفقي هستي . من فكر مي كنم سايت هايي مثل بالاترين به شما نياز دارند . نه شما . به هر حال برايت آرزوي شادكامي و موفقيت دارم .
    راستي شيدا جان يه سئوالي داشتم . ممكنه به من بگي كه چگونه ( پيج رنك ) گوگل را در سايت ام افزايش بدهم ؟ وبلاگ ام در كمتر از سه ماه كه كه از راه اندازي اش مي گذشت ، بالاي 90000 بازديد كننده داشت و پيج رنك آن به عدد 2 رسيد . ولي من حالا با سايت جديدم كار مي كنم و نياز دارم اين روش ها رو بدونم . واقعآ به بنده حقير منت خواهي گذاشت اگر كامل يادم بدي . و مطمئن باش بنده حتمآ جبران خواهم نمود .
    فعلآ

    پاسخحذف
  3. salam
    persian blog hamaknoon ba addrese persianblog.ir dar dastrese shomast
    shad bashid

    پاسخحذف