۱۳۸۶/۴/۲۶

مشکل پرشین بلاگ

همیشه به پرشین بلاگ برای ارایه‌دهندگی اولین سرویس وبلاگ به زبان فارسی بهای زیادی داده می‌شد ولی من که خودم یک مدت در وردپرس وبلاگ داشتم به ندرت شد که وبلاگم مشکل داشته باشد و یک بار هم که مشکل داشت در حدود 15 دقیقه‌ی بعد برطرف شد و فکر کنم آن دفعه هم مشکلی نبود و ارتقایی در کار بوده. حالا ببینید که بهای اعتماد به پرشین بلاگ چگونه باید داده بشود ؟ چند روز صبر کردن برای به روز رسانی ؟
البته بهتر بود که مدیران پرشین بلاگ مشکل به وجود آمده را با صداقت به اطلاع کاربرانشان می‌رساندند و از عبارت سایت در حال به روز رسانی‌ است آن هم چند روز استفاده نکنند.
راستی می‌دانستید که پرشین بلاگ روی نت فرمز هاست می‌شه ؟

۵ نظر:

  1. ... جان دامین رو هکر دزدیده دی ان اس هاشو رو نت فرمز ست کرده!!!
    پرشین بلاگ دو سه دفعه رفته اومده... خدا بخیر کنه

    پاسخحذف
  2. بلاگفا هم دقیقاً همین مشکل رو داشت. پنج شش روز پیش که از کار افتاده بود. دریغ از یک خبر در حالی که صفحه‌ی اصلی بلاگفا مشکلی نداشت.

    پاسخحذف
  3. مثل این که من در نوشتن این مطلب عجله کردم و این صفحه‌ای که می‌بینید مربوط به برشین بلاگ استُ نخواستم نوشته‌ام را دست بزنم برای همین به صورت کامنت در این زیرش تصحیحش می‌کنم

    پاسخحذف
  4. سلام
    تا اونجا که من اطلاع دارم پرشین بلاگ واقعا در حال بروز رسانیه . قرار شده صفحه اول کلا بر مبنای آژاکس طراحی بشه (به قول خودشون از این هائی که نیاز به رفرش نداره !!!!!!!!!!! :D ) قرار بود رد سالگرد تولد پرشین رونمائی بشه منتها چون بوترابی بازداشت بود مون واسه حالا !! الانم قرار جشن بگیرن واسه این تغییرات شگرف !!!! من که کلا از این سیستم خوشم نمی آد . البته مخلص اون سه تا مهدس با مرام مبتکرش هم هستم ها . ولی از وقتی افتاده توی مسائل سیاسی و شده تریبون اعتماد ملی حالم ازش بهم می خوره . اگ رارزشی هم داره صرفا به خاطر همون اولین بودنش هست . همین

    پاسخحذف
  5. سلام
    ده روزی میشه که دارم پرشین بلاگ رو مانیتورینگ میکنم و دائما مشکل داشته. حرف این چند روزه هم نیست. امروز هم که وبلاگهای پرشین بلاگ مرخص بوده.

    پاسخحذف