۱۳۸۵/۱۲/۱۵

مشکل من و آنلاین نیک

بعد از یک چند روزی برگشتم آن هم برای بعضی‌ها، جریان از این قراره که همان‌‌طور که می‌دانید شیدا دات کام فریم شده روی وردپرس دات کام، البته می‌شه 10 دلار سالانه داد و مثل بچه آدم خود وردپرس دات کام روی دی ان اسهاش تنظیم کنه سایتت را و با دامنه‌ی خودت بالا بیاره، ولی من اگر 10 دلار داشتم که ... بگذریم این فریمینگ با استفاده از سایتی انجام می‌شد که یکی از زیرمجموعه‌های سایتهای onlinenic هستش، من دیده بودم چند روزی هست که آمارگیر سایتم آماری از www.sheida.com نمی‌اندازه، می‌گفتم خوب شاید فیلتر شدم ولی کاشف به عمل آمد که نخیر یکی رفته و ایمیل زده از طرف من به آنلاین نیک که دی ان اسهای من را عوض کن و آنها هم کرده بودند، آخه یکی بهشان نیست بگه پس کنترل پنل برای چی می‌دن به آدم (البته بلانسبت آدم) که این کارا را بکنی، و دی ان های ما شده بود ns1.winsdns.com نمی‌دانم این برای کدام شرکته یا کجاست ولی اگر کسی خبر داره به من هم بگه.
بعد از کلی چک و چونه زدن که اگر کسی دیگری ایمیل زد دی ان اسهای من را عوض نکنید دی ان اسها را برگرداندم به حالت اول،‌ حالا شانس ما خود این دی ان اسها هم عوض شدند و از دات کام داشتن می‌شدند دات نت ( که الان شدن) برای همین یک سه چهار روزی درگیر این مسایل بودم.
پی نوشت : حتما می‌دانید که ارسال نامه الکترونیکی احتیاج به یک smtp سرور داره و از هر آدرس ایمیلی و از هر کامپیوتر متصل به اینترنتی می‌توانید ایمیل بزنید، این هکر محترم هم آدرس ایمیلی که من در آنلاین نیک ثبت نام کرده بودم را از whois سایتم درآورده بود و از آن درخواست را ارسال کرده بود. پس بهتره که آدرس ایمیلی که در whois می‌دهید را با آدرس ایمیل اصلی‌اتان یکی ندهید تا دیگر از این مشکلات برایتان پیش نیاد.

۲ نظر:

  1. چه آدمای بیکاری پیدا می شه ها

    پاسخحذف
  2. راستی من تو همین آنانیک هر چی خواستم عوض کنم نشد.
    آخه خودن پسوردشو دارم و لی هر دی ان اسی دادم قبول نمی کنه

    پاسخحذف