۱۳۸۵/۸/۲

حس

باز هم همان حس را دارم، حسی را که شاید خیلی وقته نداشتم، حسی که نمی‌توانم بیانش کنم، حسی که هر موقع آمده نمی‌توانم بگویم موفق بودم ولی اگر شکست هم خوردم دفعه‌ی بعدش فهمیدم که چه راهی درسته، امیدوارم این دفعه هم همین جوری بشه

۶ نظر:

  1. از تعطیلی‌هایی که جناب پرزیدنت بر ملت تحمیل داشتند هم بتوانید استفاده کنید و به‌تان خوش بگذرد.
    کاربری از بلاگفا هستم که قصد کوچ از بلاگفا را دارم. وردپرس را بر دیگر سرویس‌دهنده‌ها ترجیح دادم و در همین راستا وبلاگهایی در وردپرس درست کردم که بعد از چند وقت از دومینی که برای‌شان انتخاب کرده بودم خوشم نیامد و تصمیم گرفتم وبلاگهایی را که درست کردم را حذف کنم. برای این کار در داشبورد قسمت چیز بر روی حذف بلاگ کلیک کردم که لینکی برای‌ام ایمیل شد که باید برای حذف کلی وبلاگ بر روی‌اش کلیک می‌کردم. شاید تا به حال بیشتر از 40 بار بر روی لینک مربوطه کلیکیده‌ام اما پیغامی مبنی بر اینکه "بارگذاری حذف بلاگ امکان‌پذیر نیست" می‌آید و اعصاب ما را خرد خاکشیر می‌کند می‌خواستم ازتان بپرسم علت چیست؟ و آیا شما هم به چنین مشکلاتی در وردپرس خورده‌اید و کلاً آیا می‌دانید باید چه‌کار کرد؟
    در ضمن اگر راهنمایی کنید و خلاصه و کوتاه طوری که وقت‌تان گرفته نشود بگویید چطور آرشیو وبلاگ ِقبلی را با خودمان بیاوریم در وردپرس هم ممنون و سپاسگزار خواهم شد. ان‌شالله که خداوند ممنان به شما عمر ِبابرکت بدهد و با آرزوی توفیق و سلامت و سعادت و اینا.
    پ‌ن: پافشاری من بر حذف وبلاگ‌های ساخته شده من در وردپرس به خاطر ایمیلی‌ست که در آنجا گیر است و نمی‌توانم از آن در ساخت وبلاگ ِجدید بهره ببرم. به همین بخش برای دریافت پاسخ سر خواهم زد. ببخشید که در مورد موضوع چیزی نگفتم خواهم آمد باز و نظرم را خواهم گفت چرا که این متن در ورد نگاشته شده است.

    پاسخحذف
  2. سلام.تبادل لینک می کنید؟من لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم.

    پاسخحذف
  3. دروود
    خانم شیدا... زیبا می نویسید امید وارم موفق باشید، من خیلی اتفاقی به وبلاگ زیبایتان برخوردم! برای شما آرزوی موفقیت می کنم
    بدروود

    پاسخحذف
  4. سلام. توجه شما را به بازديد از يك پادكست جلب مي كنم.

    پاسخحذف
  5. باسلام. وبلاك پرمحتوي شما در راهنما لينك داده شد.موفقتر باشي.

    پاسخحذف
  6. shieda joon khater kha piyda kardi..lol
    hala bego in Hesss chiyeh ghaziyash .. kei bid on gharibeh
    olol .. az shokhi gozashteh khili hasaasi ha .. mishkani ha !!ya mishkonanet ha
    lol

    پاسخحذف