۱۳۸۵/۳/۲۲

ننگ به نیرنگ تو، علی دایی، دادکان و احتمالا میرزاپور

اين تيم ملي هم با اين بازي کردنش، همان‌طور که گفته بودم مي‌خواستيم برويم sfu ببينيم ولي نشد که بشه و در کنار اقوام بازي را راس ساعت 9 صبح به وقت ونکوور ديديم. از شبکه‌ي tsn پخش کردند و 4 تا از مفسرهاي بازي همه‌اشان بازي را به نقع مکزيک پيش بيني کردند، 2 تا گفتند 4 بر 2 مي‌بره دوتاي ديگه 3 بر 2، هيچ کدامشان هم از نکات فني تيم ايران سخني به ميان نياوردند حتي موقعي که ايران به آن زيبايي نزديک بود به مکزيک گل بزند از دروازه‌بان مکزيک تعريف کردند و بين دو نيمه هم ايران را حريف تدارکاتي خوبي براي مکزيک خواندند، الحق هم که همين‌طور بود و با تعويض مصخره‌ي علي کريمي آن هم با معدنچي، حالا کاظميان را مي‌آورد يک چيزي، و عوض نکردن دايي و آن گندي که اين لر عزيز زد و هنوز بعد از گلي فوتبال بازي کردن عرضه‌ي يک شوت را ندارد به بار آورد فهميديم که بابا اين مفسرها هم الکي نمي‌گفتند و ايران همان تيم تدارکي است براي حريفهاي اروپايي.


با گندي هم که اين ژاپنيها زدند، آن هم مقابل استراليا، فکر کنم چشم اميدمان بايد به سوسمارخورها باشد تا براي آسيا يک مساوي به ارمغان بياورند و ار آن جايي که سوسمارخوري بيش نبودند و نيستند بعيده و فقط کره را بايد تشويق کنيم تا شايد باعث بشه روحيه‌ي ايرانيها بالا بره

يک خبر خوش هم که تو وبلاگها خواندم اين که علي دايي به علت مصدوميت بازي بعد را بازي نمي‌کنه، ايشالله هميشه بازي نکني، البته به علت عقلانيت وگرنه ما هيچ موقع براي کسي مصدوميت آرزو نمي‌کنيم.

Ali Daei & Football

۷ نظر:

  1. vaghean nimeye dovom hale hame geretfe shod ba in
    baziye bede iran,albate ma ham tavaghoe ziad darim,khube hala 4 ta nakhordim

    rasti az morabbiye chelsi chekhabar mohandes?i

    پاسخحذف
  2. اقا اونطرف آب خوش می گذره. من خیلی با بعضی از این حرف ها در مورد علی دایی موافق نیستم. بعضی از این وب سایت ها هم خیلی دارن نامردی می کنن.

    پاسخحذف
  3. حالا اومده به یه خبرنگار گفته من برای دل خودم عشق خودم بازی میکنم ! بر. آقا

    پاسخحذف
  4. به نظر من با توجه به نتيجه افتضاحي كه ايران به دست آورد، مي‌تونست پيروز ميدان باشه و اين پتانسيل رو داشت. و حريف تداركاتي خوندنش خيلي بي انصافيه.
    اميدوارم در بازي مقابل پرتغال اين رو به اثبات برسونن.

    پاسخحذف
  5. سلام..چه خوب گفتین. اون لر احمق رید به شخصیت همه ی ایران رفت..جالبه که بازم قرار تو زمین بره! در عجبم طالبلو رو می خوان بفرستن تو زمین میگم بی تجربس.اون وقت معدن چی الاغ که دو روزه فوتبال کردن یاد گرفته تجربه داره.روزگاره دیگه!

    پاسخحذف
  6. مطمئن باشين همين علي دايي اسطوره مربيگري ايران مي شه
    ما ايراني ها بلد نيستيم از قهرمانانمون درست برخورد كنيم
    وقتي خوب بازي مي كنن هيشكي چيزي نمي گه ولي وقتي خراب مي كنن بهش فحش مي ديم
    همين مارادوناي خودمون چقدر گند و افتضاح به بار آورد ولي بازم آرژانتيني ها حتي خود ما دوستش داريم در حالي اگه يكي از اون كارايي كه اون كرد يه بازيكن ايراني مي كرد مي به فراموشي مي سپردند انگار كه اصلا وجود نداشته باشه

    پاسخحذف
  7. اين همه از علي دايي انتقاد مي كنيد مي خواهم بدانم از اين به بعد ايران مثل علي دايي پيدا خواهد كرد يا نه؟ علي دايي ارش كمانگير فوتبال ايران است

    پاسخحذف