۱۳۸۴/۹/۲۶

نوکیا 3650

هر کسي پس از کار کردن با چيزهايي که دستشه چيزهايي ياد مي‌گيره که کسي بلد نيست، مثلا من که با 3650ام کار مي‌کنم (کار که نمي‌کنم بيشتر بازي مي‌کنم تا کار ) شايد چيزهايي را بدانم که کساني که با اين گوشي‌هاي نوکيا کار کرده‌اند متوجه‌ي آن نشده باشند، براي همين بعضي از چيزهايي را که در کار با اين گوشي ياد گرفتم براي شما مي‌نويسم.
در هنگام زنگ زدن اگر در profileهايي باشيد که براي آنها زنگ تعيين کرده باشيد در هنگام زنگ خوردن دو گزينه‌ي Answer و Silence را مشاهده مي‌کنيد ولي هنگامي که profile شما بر روي ويبره تنظيم شده باشد تنها Answer و Reject را مشاهده مي‌کنيد که باعث مي‌شود نتوانيد موبايل خود را از ويبره بيرون بياوريد هنگامي که متوجه زنگ مي‌شويد. براي اين که هنگام اين نوع زنگ زدن، بتوانيد موبايل خود را از ويبره بيرون بياوريد راه حلش اين است که در profile اتان و در قسمت ويبره يک آهنگ ( کم صدا باشد بهتر است) را براي زنگتان تنظيم کنيد در اين حالت مي‌توانيد گزينه‌هاي Answer و Silence را مشاهده کنيد که با انتخاب Silence مي‌توانيد موبايل خود را از ويبره‌ بيندازيد. ( البته اين نقصها در نسلهاي بعدي مانند 6600 به طور کامل رفع شده است )
براي اين که از امکان تغيير پروفايلهايتان به هنگام تغيير ساعت بتوانيد استفاده کنيد من توصيه به استفاده از eprofiles pro مي‌کنم و نه نوع ديگري را ،‌ چون به راحتي همه‌ي تنظيماتش را انجام مي‌دهيد و به راحتي همان جوري که مي‌خواهيد تنظيم مي‌شود.
براي اين که در ابتداي کار با موبايلتان نرم‌افزارهاي مخصوصي ( مانند Answering Machine ) را استفاده کنيد من باز استفاده از محصولات psiloc را توصيه مي‌کنم يعني Autostart.
و از همه مهمتر Answering Machine ، براي استفاده از اين قابليت من استفاده از Avista Answering Machine را به شما توصيه مي‌کنم که به راحتي با موبايل شما سازگار است و خيلي راحت تنظيم مي‌شود ( البته براي بعضي framework ها بايد به دنبال ورژن مناسب موبايل خود بگرديد )
اگر خيلي هم مي‌خواهيد به سرعت و بدون سر زدن به منوي موبايلتان بتوانيد برنامه‌هايتان را اجرا کنيد من توصيه با استفاده از One2Go مي‌کنم با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد مثلا با زدن کليد 3 و بدون وارد شدن به منوها Answering Machineتان را اجرا نماييد.
فقط حواستان باشد هنگام استفاده از نرم‌افزارهاي Psiloc از نسخه‌هاي قديمي‌ آن استفاده کنيد مگر اين که اطمينان داشته باشيد که نسخه‌اي که استفاده مي‌کنيد را مي‌توانيد کرک کنيد.

۳ نظر:

  1. درود درگذشت پيامبر بزرگمان كسي كه تمدن ايراني وام دار انديشه هاي اهورايي اوست وخشور اشو زرتشت سپيتمان را سوگ داريم به آرامش دلم بيا

    پاسخحذف
  2. درود درگذشت پيامبر بزرگمان كسي كه تمدن ايراني وام دار انديشه هاي اهورايي اوست وخشور اشو زرتشت سپيتمان را سوگ داريم به آرامش دلم بيا

    پاسخحذف
  3. لطفا یه فارسی ساز برای 3650 بگذارید

    پاسخحذف