۱۳۸۴/۳/۲۲

دبیرستان البرز، تغییرات در شیدا دات کام

يادش به خير البرز، امروز رفته بودم آن‌جا، بچه‌ها امتحان آخرشان بود فکر کنم، همان ساختمانها بودند و همان فضا و آن جو زيباي هميشگي، آقاي شعباني دم در نشسته بود و انگار نه انگار که زماني از زندگي او هم گذشته به همان شکل و قيافه‌ي قبلي بود، يادش به خير پشت آب‌خوري با بچه‌هاي کلاس فوتبال مي‌زديم يا قبل از اين که مديريتش دست يکي از مديران فرهنگي سابق آموزش و پرورش بيفتد و براي کنترل بچه‌ها دروازه‌هاي آهني به دو طرف ساختمان البرز قديم نکوبد، کنار زمين چمن البرز فوتبال مي‌زديم. روزگار خوشي بود، الآن همه‌امان يک‌جاي دنياييم، هيچ دو نفرمان يک راه را نرفتيم، جالبي زندگي هم همينه.

و اما باز از تغييرات در شيدا اين دفعه تغييرات زياد بود، اول زدم کلا themeاي که توسط authotheme درست مي‌شد را دل و روده‌اش را ريختم بيرون و از اين بيرون ريختن اين تغييراتي که مي‌بينيد در آمد، عکس topicهاي مختلف در کنار و سمت راست نوشته‌ها آمد و ديگر زيرش خالي نيست و فضاي اضافي را در سايت از دست نمي‌دهم ، لينک پايين logo ي شيدا نيز عوض شد و شکيل‌تر شد. يک دو سه تا جزيي هم مشکل در قسمت news , web link بود که به راحتي حل شد و صفحات آنها هم به خوبي نمايش پيدا مي‌کنند، از اين به بعه با زدن آيکون مي‌توانيد لينک دايم مطلب را ببينيد، ذخيره کنيد، براي دوستانتان بفرستيد و . . .

تازه فهميدم که خود authotheme هم از متغيرهايي که در News خود phpnuke استفاده شده، استفاده مي‌کند و خيلي از کارها را به گردن خود phpnuke
انداخته. راستي امروز بازار رضا هم يک سري زدم، يک cd آموزشي آمده بود که خيلي نظرم را جلب کرد که آموزش phpnuke 7.5 بودف در 3 تا cd به بازار آمده بود، کاسبي خوبي هست ديگه، همه phpnuke کار شدند.
در قسمت News Feed نيز مي‌توانيد با زدن Archive به Archive آن دست پيدا کنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر