۱۳۸۴/۳/۵

نوکیا ان 70 و لینوکس

خيلي وقت بود خبري از دنياي موبايل برايتان ننوشته بودم، امروز مي‌خواهم از همکاري بين نوکيا و توسعه دهندگان لينوکس سخن به ميان بياورم، در خبرها آمده بود که نوکيا براي توسعه دهندگان لينوکس اجازه‌ي استفاده از تکنولوژي خود را مي‌دهد که قطعا روشي است براي عقب راندن سيستم عامل ويندوز مايکروسافت و رقيبي براي آن و به وجودآوردن امکانات جانبي فراوان.
مي‌توانيد خبر را در اين‌جا مطالعه نماييد.
و اما خبرهايي از آخرين فناوري‌ها در دنياي موبايل و نوکيا :
نوکيا در حال توسعه‌ي گوشي چند رسانه يي N70 خود که شامل يک دوربين ۲ مگاپيکسلي و توانايي پخش موسيقي و ويدئو ميباشد.
اين گوشي از فرمتهاي MP3 ، AAC , ‌RealAudio ، H.263 و MPEG4 حمايت کامل به عمل مي آورد. ولي به نظر ميرسد نوکيا قصد ندارد اين گوشي را به اين زودي ها به بازار عرضه کند.

مراقب پيغامهاي کوتاه براي Yahoo Messenger , AOL Messenger باشيد طبق اين خبر ( که فکر مي‌کنم من هم به هم‌چين کرمي آلوده هستم) دستگاه شما را آلوده مي‌کنند.نمي‌دانم از picassa چيزي مي‌دانيد يا نه و يا از نرم‌افزار Hello که تحت امتياز google است، ياهم هم براي رقابت با آن در پي ايجاد امکان ارسال 300 عکس از ايميل ياهو مي‌باشد. البته هنوز در نسخه‌ي بتا قرار دارد و مي‌توانيد مقاله‌اي در اين رابطه را از اين‌جا مطالعه کنيد.

نمي‌دانم مي‌دانيد قاووت کرمان چيه يا نه ؟‌ ولي خيلي خوشمزه است و مقوي، اگر خواستين امتحانش کنيد مي‌توانيد محتوياتش را از اين‌جا پيدا کنيد.

۳ نظر:

  1. [...] ">Nokia N70 and Linux I was so impressed when i saw this post. i really like that i can share it with my readers.خيلي وقت بود خبري از دنياي موبايل برايتان ننوشته بودم، امروز مي‌خواهم از همکاري بين نوکيا و توسعه دهندگان لينوکس سخن به ميان بياورم، در خبرها آمده بود که نوکيا براي توسعه دهندگان لينوکس اجازه‌ي استفاده از تکنولوژي خود را مي‌دهد که قطعا روشي است براي عقب راندن سيستم عامل ويندوز مايکروسافت و رقيبي براي آن و به وجودآوردن ام&#17 ... Posted by sheidaI like this article very much. you?Link to original article [...]

    پاسخحذف
  2. خیلی پراکنده مینویسی.حداقل جمله را تمام کن و با یک تیتر دیگر و در پاداگراف جدید بنویس

    پاسخحذف
  3. salam baram ettelaate n70 ro befrestid

    پاسخحذف